PRE-SERVICE TEACHERS’ TASK SELECTIONS FOR ASSESSING STUDENTS’ MISCONCEPTIONS

Christian Schons, Andreas Obersteiner, Frank Fischer, Kristina M. Reiss

Publikation: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandKonferenzbeitragBegutachtung

OriginalspracheEnglisch
TitelProceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2022
Redakteure/-innenCeneida Fernández, Salvador Llinares, Ángel Gutiérrez, Núria Planas
Herausgeber (Verlag)Psychology of Mathematics Education (PME)
Seiten403
Seitenumfang1
ISBN (Print)9788413021782
PublikationsstatusVeröffentlicht - 2022
Veranstaltung45th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, PME 2022 - Alicante, Spanien
Dauer: 18 Juli 202223 Juli 2022

Publikationsreihe

NameProceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
Band4
ISSN (Print)0771-100X
ISSN (elektronisch)2790-3648

Konferenz

Konferenz45th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, PME 2022
Land/GebietSpanien
OrtAlicante
Zeitraum18/07/2223/07/22

Dieses zitieren